jueves, 12 de junio de 2014

S'ha acabat!

Que he fet aquestos dies?


Durant aquests dies he fet tres entrades individuals i una cooperativa, el tema que he tractat han sigut el de boires, núvols i vapor d’aigua. Els subtemes que m’han tocat fer han sigut context geografic, la pintura i per finalitzar el diccionari de llengües.


-En la primera entrada vaig fer el subtema del context geografic dins el qual vaig fer una entrada on hi hava els seguents punts amb la seva informació :


- zones del planeta amb més imenys núvols, boira.
-Percentatge per continents.
-Els gueisers.


*Aquesta seria el començament de la entrada on es pot observar explicacions i fotos.


-En la segona diapositiva el subtema que vaig fer va ser el de pintura amb els següents apartats:


-Tractament del tema al llarg de la historia.
-Pintura del romanticisme
-Velázquez


*Surt una introducció i fotos.




-En la tercera entrada vaig fer el últim subtema que em quedava que era el diccionari de llengües en qual vaig fer quasi totes les les llengües d’europa. Vaig tratar els següents punts:


-Diferents maneres d’anomenar-lo segons les llengües.
-Diferents matissos segons les llengües.
-Trancripció fonètica.


*Una petita introducció desprès hi han taules on surten les traduccions en tots els idiomes que es parlen a europa.

Conclusió final: La meva conclusió sobre aquest treball es que he aprengut més coses relacionades amb el tema de la boira els núvols i del vapor d’aigua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario